keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

RANDOM FACTS ABOUT ME

Jotkut on ehkä mun edellistä Mitt år i Sverige - blogia lukenut ja tietää silleen suunnilleen että kukas mä oonkaan, mutta ajattelin nyt teille "uusille lukijoille" ja tietty vanhoillekin tehä tälläsen faktapostauksen kun kerranki tuli tarpeeks mieleen juttuja. :D Yleensä unohdan aina kun pitäs kirjottaa jotain tämmöstä. Tässä siis tämmönen alotus tälle blogille!

• Oon 94 ja loppuvuodesta syntynyt, tosi mukavaa. Ainoo lohdutus on että 6.12 eli itsenäisyyspäivänä!

• Alotan lukion toisella ens syksynä, koska olin vuoden vaihdossa Ruotsissa


• Oon harrastanut tanssia nyt 5 vuotta ja rakastan treenaamista

• Mutta tanssiharrastuksesta huolimatta oon notkee kun näkkileipä. Oikeesti!

Mä oon neljäs vasemmalta katottuna, siniset sortsit ja pinkki toppi
• Oon tosi lyhytvihainen. Joskus oon yrittänyt mököttää ja olla vihanen mutta nopeesti se menee ohi

• Oon hyvä muistaan päivämääriä - voisin ehkä jopa elää ilman kalenteria, koska muistan monet jutut muutenkin. Ja tää koskee muutakin kun päivämääriä. Oon aina oikeessa väitän kivenkovaan vastaan näissä "tapahtuko se seiskalla vai kasilla"-väittelyissä. :D

• Joissakin jutuissa oon ihme pihi ja semmonen itsekäs. Musta on tosi ärsyttävää jos joku haluu nähä mun läksyt, kun ei oo ite tehnyt, tai kerjää karkkia mun tarkoin valitusta karkkipussista.



• Mutta älkää ymmärtäkö väärin, musta on ihanaa antaa lahjoja, paketoida ne hienosti ja tehä kortti ja kaikki vaikka kukaan ei korteista välitäkään. Jos voittaisin lotossa, hukuttaisin mun läheiset lahjoihin!

• Mulla on aivan ihana kaveriporukka, ja monet mun kavereista oon tuntenut kolmosluokalta asti. Love you ♥

• Kävin ala-asteen kolmoselta yläasteen ysille asti musiikkiluokkaa...


• ...mutta ei, en osaa soittaa mitään soitinta. :D

• Pakko tunkee tähän tämmönen "olen hyvä ihminen"-lause: rakastan eläimiä ja lapsia

Minä pikkusena sukulaisten koiranpennun kanssa 2 vuotta sitten...
• Kuten myös sarkasmia. Ja kaiken maailman sketsiohjelmia ja komedioita! Toisin sanoen lähde tähän on se että rakastan myös nauraa niin että ei henki riitä. No kukapa ei.

True story! megustamemes.tumblr.com
• En kuulu kirkkoon, ja oon käynyt riparin sijasta protun

Joskus neljä vuotta sitten? Protun loppujuhlassa Saanan kanssa <3
• Inhoon ylimielisiä ja itsekeskeisiä ihmisiä. Jotenki vaa inhottaa semmoset

• Mun lempimusiikkia on house ja r'n'b. Just sopivan tyhjää mulle, pidän tosi paljon musiikista jossa ei oo mitään sanomaa. :) Jos haluu sitä sanomaa niin voi lukea kirjoja. Ei vaan, mut siis kuuntelen mitä huvittaa, jos biisissä on hyvät sanat, nii se on plussaa


• Inhoon matikkaa/kemiaa/fyssaa, mut sit tykkään tosi paljon reaaliaineista ja kuviksesta yms.

• Suomen lisäks osaan sujuvaa ruotsia ja enkkua, espanjaa osaan sönköttää ja saksan taito... on kadonnut :D

• Oon kaksonen, mutta en kyllä mitenkään identtinen

Joskus tokalla luokalla... Arvatkaas kumpi mä oon? :D

• Oon ihan hirveen tarkka jossakin asioissa. Mun huone ja vaatekaappi on aina ihan hullun tiptop, ja tyylii muistiinpanot... Jos tyylii kavereita istuu mun huoneessa nii saatan ite samalla siivota :D

• Kyllä, oon dorka ja oon lukenu kaikki Potterit, Twilightit ja Hunger Gamesit

• Innostun tosi helposti ja kyllästyn yhtä nopeesti

• Mulla on kaks marsua ♥ Koska en saanu koiraa...

Seppo ja Sulevi :)

• Tykkään jostain syystä tehä listoja ja vastailla kyselyihin! Listat saa mut jotenki tunteen itteni organisoituneeks, ja kyselyt nyt vaa on kivoja :D

• Tykkään valokuvaamisesta



• En oo ikinä oppinut hyppään pää edellä veteen. There, I said it!

• Inhoon pitää kattolamppua päällä. Jos haluun jonku valon nii sytytän pöytä -tai lukulampun, se on paljon tunnelmallisempaa! Aina ku joku laittaa kattolampun päälle nii on pakko korjata asia :D

• Oon varmaan rasittavaa leffankatseluseuraa. Jos oon nähny leffan aiemmin niin pilaan sen tyyliin sanomalla ne kuuluisat sitaatit etukäteen. Myös muu puhuminen on tavallista. Ei tarvii liittyä leffaan mitenkään. On tästä kuultukin, mut en vaan voi lopettaa...

• Rakastan tämmöstä arkipäivän näyttelemistä :D Hauskuutan mun kavereita välillä jollain ihmisten matkimisella ja tämmösellä. (luulen ainakin olevani hyvä siinä) Tykkään muutenkin kattoo parodioita ja muita tämmösiä.

Siinä se! Toivottavasti saitte jonkunlaisen kuvan musta :) Yritin vähän kirjottaa mielenkiintosempia faktoja, en mitään semmosia "lempiväri on oranssi". Mitäs mieltä te olitte?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti