sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

DIP & DYE OR HIGHLIGHTS?

Oon tässä miettiny että mitä tälle mun tukalle oikeen tekis. Viimeks värjäsin mun hiukset viime tammi-helmikuussa, ja leikkasin viime joulukuussa, joten alkaa olla aika tehä näille hiuksille jotain. Ihan brune oon joskus ollu, mut tummemmaks tästä en haluu värjätä koska viimeks ku sen tein niin kadutti hirveesti. Sama juttu hiusten pituuden suhteen - lyhyemmäks se ei saa mennä, koska siitäkin seurais vaan itkua ja hampaiden kiristystä. :D Eli vaaleeta tukkaa, mutta missä muodossa? Nythän on aika pinnalla noi juurikasvut ja liukuvärjätyt hiukset, mutta toisaalta mun juurikasvu on liian vaalea siihen, että blondatun hiuksen ja juurikasvun ero ois tarpeeks huomattava. En nyt haluu myöskään alkaa erikseen mitään juurikasvua ittelleni värjään, koska sit tulee tietty se oikeekin juurikasvu. Huh! Joten kaipa mä vaan blondaan tosta ton juurikasvun pois. Sitten mietin vielä et haluunko kasvattaa otsiksen ja hiusten kerrostukset pois? Siinäkin on hyvät ja huonot puolensa... Mitäs mieltä te ootte?


Pinkkiä hiuksissa - eipä sekään ois hassumpi idea!








PS. Tälleen hiuksista inspiroituneena, oisko kukaan kiinnostunut mun hiusten historia-postauksesta? Omasta mielestä semmosia on tosi hauska lukea, ja ois itekin kiva vähän muistella taaksepäin. :)

8 kommenttia:

  1. joo tee hiusten historia-postaus! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vois joo :) jos vielä jotai kuvii saisin jostai kaivettuu :D

      Poista
  2. Mäkin himoitsen nyt kauheesti tollasia liukuvärejä. :D Mulla on ollut kerrostetut hiukset since forever ja oon nyt kasvattamassa niitä pois kun tajusin, että ne ohentaa mun hiukset ihan liruiksi! Oikeasti mulla on ihan normaalin paksuiset hiukset mutta voimakas kerrostus ei sovi niihin yhtään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ne on ihanii mut sit on just toi juurikasvuongelma :/ ja joo, toi on muute totta. Itelleni taas sopii paremmin kyl kerrostettu, muute näyttää tukka vähän lättänältä :D

      Poista
  3. Mäki oon miettiny tollasta liukuvärjäystä meinaa se ois ihana! mut tee se hius historia-postaus, sellasii on mun mielest hauska kattoo :D

    http://haidisworld.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onki :) Ja joo, pitäs koota semmonen jostain vanhoista kuvista :D

      Poista
  4. Liukuvärjätyt on kyllä aika coolit! :-D :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin on :) mut toisaalta ehkä vaan muotivillitys..

      Poista