keskiviikko 10. lokakuuta 2012

NU ÄR DET DAGS FÖR SVERIGE


Kuvat mun blogista, suunnilleen vuos sitten! Tuntuu niin kaukaselta, jännä muistella tätä. :)
Arvatkaas kuka lähtee huomenna Ruotsiin viikonlopuks? Minä tietty! Kiva mennä pitkästä aikaa, tulee varmaan aika nostalginen fiilis. Ihana nähdä mun hostperhettä, hyvää ystävää, aluevalvojaa, perheen kissoja (hehe :D) ja sit vielä mennä Tukholmaan vähän shoppaileen. Tiiän et aion käydä ainakin ostaan palan mutakakkua Espresso Housesta, on ollu ikävä. ♥ Kyllä mua silti ehkä vähän tää jännittää, en oo kumminkaa nähny ketään Ruotsista johonkin viiteen kuukauteen! Oho, missä vaiheessa tää aika meni? Mut onhan se ihana nähä uudelleen.

Ootteko te suunnitellu mitään reissua syyslomalle? Mitä te tykkäätte Ruotsista ja Tukholmasta? Mulla on ollu nii ikävä Tukholmaa, voi vitsi se oli siistiä kierrellä kaupoissa Drottningkadulla ja mennä metrolla ja lähijunalla ku vielä asuin siellä...

2 kommenttia:

  1. Vad kul! Itse lähden huomenna viikoksi Ruotsiin, jee! :D Toivottavasti sulla oli mukava matka :)

    /Henna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, vähän kiva! Mulla oli kyllä hyvä reissu, toivottavasti tulee sullekin! :)

      Poista